#NovaEnergija – jedinstveni doživljaj novih saznanja [ Piše: Predrag Ivković ]

Izveštaj sa konferencije #NovaEnergija. Gost bloger: Predrag Peđa Ivkvović

Nakon dužeg vremena, imam zadovoljstvo da na svom blogu ugostim poznatog člana domaće blogosfere i novinara - Predraga Ivkovića. Početkom meseca, moj imenjak i drugar posetio je konferenciju #NovaEnergija. Zamolio sam ga da sa mojim čitaocima podeli svoje utiske sa pomenute konferencije.

Za kraj, moram da se zahvalim Peđi na zanimljivom izveštaju i brojnim fotografijama koje pokazuju delić odlične atmosfere koja je tih dana vladala Kopaonikom. Hvala Peđa! :)



Najbolji 1. Maj ikada!

Privukao me je taj slogan. Mislio sam da je ovo još jedna konferencija na kojoj ću ja (kao neki štreber) pratiti predavanja, a drugi za to vreme uživati u pratećim sadržajima i opuštanju u spa tretmanima….

Ali, poslovne obaveze su me “prikovale” za grad u kome živim i radim i bio sam prinuđen da radim za 1. maj. Međutim, prijavio sam se i rešio da budem tamo preko vikenda, a da ostatak konferencije propratim putem video streaming.  I, odmah me je prijatno iznenadio HD YouTube striming koji je pružao uživanje i osećaj kao  da se stvarno nalazim u velikoj Sali hotela Anđela.

Oduševio me je panel “Digitalni marketing u eri analognih decision makera". Konkretni i egzaktni primeri i saveti kako dalje u još neistraženu oblast digitalnog marketinga u Srbiji.

Popodnevni panel o startapu u Srbiji mi je dao neke ideje i smernice, jer sam i sam pred velikim korakom pokretanja sopstvenog biznisa.


U petak sam, preko streama, pratio panel “Small Is Big: Portali koji su postigli uspeh - izvan velikih medijskih kuća”. Nije lako postići otvoriti neki internet postal i pri tom postići veliku posećenost i čitanost. Učesnici na panelu su verno preneli svoja iskustva, dali korisne savete i smernice za neke ljude koji žele da otvore svoj internet portal.

I osvanula je subota, dan kada sam se uputio ka Kopaoniku, da lično propratim bar deo ove sjajne konferencije. Prisustvovao  sam sjajnoj prezentaciji inovatora Komlena Lalovića koji je predstavio svoj patent uređajaza biometrijsku identifikaciju roditeljstva – materinstva. Uređaj koji teba da dobije podršku i da se nađe u svakom porodilištu  na svetu. Iako je inovator koji treba da zasluži svetsku slavu, Komlen je pre svega običan, srdačan i profesionalan gospodin koji će uvek, ja se nadam, imati podršku dobrih ljudi u Srbiji.

Usledio je panel u kome su učestvovali moji Borani Vladimir Stanković Deda Bor i Miloš Petrović. Učesnici panela “Mission (Im)Possible: Živeti od bloga i e-prodaje” pokazali su i dokazali da se od blogovanja može lepo zaraditi, samo ako si uporan i ako iskreno i vredno radiš na sadržaju i promociji svog bloga.

Sve u svemu, ekonomija i bogatstvo znanja može da pokrene zemlju poput Srbije. To se može zaključiti nakon ove sjajne konferencije. Nisam odoleo da napravim i jedan lep prilog sa ovog događaja, pa vam ovaj prilog prikazujem ispod ovog teksta.


Hvala organizatorima, njihovom timu i svima kojisu mi ulepšali boravak  na Kopaoniku. Vidimo se uskoro, budite sigurni u to. Da se napunimo novom i boljom energijom.​

Predrag Ivković je u novinarstvu od malih nogu. Pored novinarstva, bloguje i piše putopise. Trudi se da svoj optimizam, motivaciju i ideje prenese na ljude koji ga okružuju. Predragov rad možete pratiti na njegovom blogu, Fejsbuku ili Tviteru. Preporučujem da to obavezno učinite! :)

Sviđa ti se tekst? Podeli ga sa onima koje voliš!

Ko je Predrag Popović?

Moderni don Kihot. Zalaže se da pamet, sposobnost, kreativnost i društveni aktivizam budu mainstream. Bloguje o ovim temama.
Optimista.
Piše. Stvara. U stvari, izmišlja. Priče, uglavnom, u kojima misli, snove i ideje pretvara u reči.

5 komentar(a):

  1. Drago mi je da si vreme tzv. praznika lepo iskoristio. Ideja o utvrđivanju majčinstva uopšte nije loša, iako još od Rima važi pravilo "mater semper certa est", nije na odmet proveriti i tu činjenicu, jer smo svi pod utiskom raznih loših dešavanja. Mada, za moje dete, dovoljan mi je bio i taj prvi pogled i da znam da je moja kopija, pa bi svaki test bio suvišan, ali ako bi neko želeo da ga uradi ili za to postojali opravdani razlozi, onda je u redu.


    Takođe mi je drago što si rešio da pokreneš svoj biznis. To je veliki korak u pozitivnom smeru. Ne sumnjam da će biti uspešno, samo polako, opušteno, mogućnosti su velike, a posvećenost se podrazumeva.


    Kad budeš želeo, izloži nam svoju ideju, zanima me.

    ReplyDelete
  2. Zdravo Nataša!
    Preneću Peđi Ivkoviću, gostu-blogeru, tvoje pitanje. Verujem da će mu biti drago da sa tobom podeli svoju ideju o biznisu.

    Do čitanja, pozdrav! :)

    ReplyDelete
  3. Predrag Pedja IvkovicMay 16, 2015 at 2:26 PM

    Hvala na lepim rečima. Ostajemo u kontaktu u ovoj blogosferi :) Uživajte u čitanju. :)

    ReplyDelete
  4. Volim da čujem kako drugi razmišljaju, više me to zanima nego sama ideja. Način njenog sprovođenja mi je najinteresantniji.

    ReplyDelete
  5. Ne sumnjam da je Peđa već krenuo sa razradom ideje. Neka se polako krčka i priprema ideja za biznis a kad bude bila gotova, Peđa će to sa nama verovatno podeliti. :)

    ReplyDelete