Kako da ova godina bude bolja od prethodne?


Slučajno sam pronašao jedan tekst koji dotiče suštinu života. Učinio mi se zanimljiv, i želim da ga podelim sa vama.

U svega nekoliko rečenica, ova molitva irskog porekla sublimira suštinu življenja i međuljudskih odnosa. Obzirom da je pre nekoliko dana i zvanično počela Nova godina, evo par korisnih smernica kako da svi učinimo život zanimljivijim i ispunjenijim.

Nađi vremena za rad;
 Rad je cena uspeha.
Nađi vremena za razmišljanje;
 Razmišljanje je ključ moći.
Nađi vremena za igru;
 Igra je tajna večne mladosti.
Nađi vremena za čitanje;
 Čitanje je osnova mudrosti.
Nađi vremena za ljubaznost;
 Ljubaznost otvara put ka sreći.
Nađi vremena da voliš;
 Ljubav je privilegija bogova.
Nađi vremena da se osvrneš oko sebe;
 U samoživosti je dan suviše kratak.
Nađi vremena za smeh;
 Smeh je muzika duše.
Irska molitva
Pretprošle godine sam bio dosta inspirisan pred Novu godinu i napisao tekst: "Po čemu sve pamtimo jednu godinu, i šta vam u Novoj želim?". U tom tekstu možete pročitati moje želje povodom novogodišnjih i božićnih praznika. :)

P.S. Ako bilo ko od vas zna ko je autor ovog teksta, neka mi preko „Kontakt“ stranice ili ostavi komentar u nastavku ovog teksta. Hvala! :)

Sviđa ti se tekst? Podeli ga sa onima koje voliš!

Ko je Predrag Popović?

Moderni don Kihot. Zalaže se da pamet, sposobnost, kreativnost i društveni aktivizam budu mainstream. Bloguje o ovim temama.
Optimista.
Piše. Stvara. U stvari, izmišlja. Priče, uglavnom, u kojima misli, snove i ideje pretvara u reči.

3 komentar(a):

  1. To je Irska narodna molitva

    ReplyDelete
  2. U pravu si! Upravo sam našao više izvora koji to potvrđuju i ispravio sam grešku. Hvala puno, imenjače! :)

    ReplyDelete