Štek znanja // Uspeh, motivacija i razvoj liderskih sposobnosti

Štek znanja // Uspeh, motivacija i razvoj liderskih sposobnosti

Sadržaj je još u izradi.

Blogos na ovu temu

Do sada sam u više navrata pisao o ovoj temi. Prelistaj neke od tih tekstova - možda pronađeš nešto zanimljivo.

Kratko pojašnjenje
Sajtovi koje lično pratim ili sam u nekom trenutku pratio (npr. putem RSS-a ili newslettera) i posećujem ili sam posećivao relativno često imaju oznaku "Lična preporuka". Opisi ovih sajtova su najčešće lični utisci i razmišljanja.

Trenutni spisak tvojih odredišta je ovakav...

Međunarodni izvori


  • Absolute Motivation (YouTube kanal): Misija ovog kanala je da stvori stimulativne i provokativne sadržaje koji će proširiti tvoj um i svest uz pomoć praktičnih tehnika i mudrosti koje možeš uključiti u svoj svakodnevni život.


Domaći izvori



Ovaj spisak je poslednji put ažuriran 29.03.2018. godine.

Pomozi mi da ovaj spisak bude još bolji!

Sviđa ti se ideja i znaš dobro mesto za slične sadržaje? Podeli ih sa mnom i pomozi mi da ovaj spisak bude još bolji.

Sviđa ti se tekst? Podeli ga sa onima koje voliš!

Ko je Predrag Popović?

Moderni don Kihot. Zalaže se da pamet, sposobnost, kreativnost i društveni aktivizam budu mainstream. Bloguje o ovim temama.
Optimista.
Piše. Stvara. U stvari, izmišlja. Priče, uglavnom, u kojima misli, snove i ideje pretvara u reči.

0 komentar(a):

Post a Comment