Štek znanja // Lifehack

Štek znanja // Lifehack

Sadržaj je još u izradi.

Blogos na ovu temu

Do sada sam u više navrata pisao o ovoj temi. Prelistaj neke od tih tekstova - možda pronađeš nešto zanimljivo.

Kratko pojašnjenje
Sajtovi koje lično pratim ili sam u nekom trenutku pratio (npr. putem RSS-a ili newslettera) i posećujem ili sam posećivao relativno često imaju oznaku "Lična preporuka". Opisi ovih sajtova su najčešće lični utisci i razmišljanja.

Trenutni spisak tvojih odredišta je ovakav...

Međunarodni izvori


  • Quora (web site): Pronađi odgovor na (skoro) svako pitanje. Lična preporuka.
  • Reddit (web site): Jedna od najpoznatijih platformi i društvenih mreža koja omogućava da njeni korisnici razmene mišljenja, iznesu svoje stave, predstave svoje argumente. Iako na prvi pogled može delovati da se radi o nečemu poput Facebook-a, ova platforma je sadržajnija, diskusija kvalitetnija, argumentovana i ima za cilj da demistifikuje uvrežena razmišljanja. Lična preporuka.
  • Wonder: Zatraži pomoć naučnika istraživača.
  • Coach.me: Get instant coaching for any goal
  • Sensay: Get real advice from helpful humans
  • Clarity: Zatraži pomoć prilikom donošenja poslovne odluke.
  • Codementor: Get instant help from expert developers
  • AirPair: Get software help
  • Whale:  Ask questions, watch answers
  • Plato: Zakaži ćaskanje sa iskusnim mentorom u oblasti tehnologije. 


Domaći izvori



Ovaj spisak je poslednji put ažuriran 29.03.2018. godine.

Pomozi mi da ovaj spisak bude još bolji!

Sviđa ti se ideja i znaš dobro mesto za slične sadržaje? Podeli ih sa mnom i pomozi mi da ovaj spisak bude još bolji.

Sviđa ti se tekst? Podeli ga sa onima koje voliš!

Ko je Predrag Popović?

Moderni don Kihot. Zalaže se da pamet, sposobnost, kreativnost i društveni aktivizam budu mainstream. Bloguje o ovim temama.
Optimista.
Piše. Stvara. U stvari, izmišlja. Priče, uglavnom, u kojima misli, snove i ideje pretvara u reči.

0 komentar(a):

Post a Comment